Manuał Zielarski Byczkiewicza+
Regulamin na dzień 24.01.2024 r.
§ 1.
INFORMACJE WSTĘPNE
-
Manuał Zielarski Byczkiewicza+ to internetowa platforma szkoleniowa, która jest dostępna pod adresem internetowym www.plus.manualzielarski.pl (domena główna) oraz www.manualzielarski.elms.pl (domena zapasowa).
-
Platforma Szkoleniowa jest własnością spółki R-Labs sp. z o.o. z siedzibą w Polsce (Piaseczno 49, 74-510 Trzcińsko Zdrój), znajdującej się w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000967004, identyfikująca się numerem NIP 8581879818 oraz REGON 521777060, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 000,00 złotych. Spółka R-Labs jest określana w Regulaminie jako Usługodawca.
-
Regulamin określa i precyzuje zasady użytkowania internetowej Platformy Szkoleniowej, jak i dostępności oraz sprzedaży usług na tej platformie. Regulamin jest dostępny nieprzerwanie każdemu Użytkownikowi w formie umożliwiającej jego odczytanie i utrwalenie.
-
Administratorem danych osobowych, które mogą być przetwarzane w ramach realizacji założeń i postanowień Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności dostępne na platformie internetowej [POLITYKA PRYWATNOŚCI] i tylko w celach realizacji usług.
-
Językiem Platformy Szkoleniowej oraz umów jest język polski. Treści szkoleniowe są dostępne w języku polskim.
§ 2.
INFORMACJE DOTYCZĄCE POJĘĆ I DEFINICJI
Z uwagi na posługiwanie się w Regulaminie określonymi znaczeniowo słowami/zwrotami, przypisuje się nim następujące definicje:
Platforma Szkoleniowa – należy ją rozumieć jako Manuał Zielarski Byczkiewicza+, czyli platformę internetową dostępną pod adresem www.plus.manualzielarski.pl lub www.manualzielarski.elms.pl, której podstawową funkcjonalnością jest udostępnianie treści cyfrowych dla wszystkich zainteresowanych osób.
Regulamin – to niniejszy regulamin Platformy Szkoleniowej.
Użytkownik – to każda osoba fizyczna korzystająca z Platformy Szkoleniowej.
Klient – to każdy pełnoletni Użytkownik, posiadający niczym nieograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, ale której przepisy przyznają taką zdolność, która kupiła dostęp do Platformy Szkoleniowej lub jej określonych treści.
Konsument – to Klient będący osobą fizyczną, który realizuje czynność prawną nie mającą bezpośredniego związku z działalnością zawodową albo gospodarczą, lub inny podmiot, który zyskuje status Konsumenta w ramach ustawy i innych aktów prawnych.
Rejestracja – to ciąg czynności, które kończą się zawarciem przez Użytkownika Umowy o świadczenie usług dostępu do Platformy Szkoleniowej. Warunki usług dostępu są precyzowane Regulaminem. W celu skutecznego świadczenia usług, Użytkownik podaje swoje dane kontaktowe oraz akceptuje brzmienie Regulaminu.
Konto – to zbiór danych znajdujących się w oprogramowaniu Platformy Szkoleniowej, które są identyfikowane indywidualnym loginem oraz hasłem, a które dotyczą Użytkownika, Klienta, Konsumenta oraz informacji dotyczących dostępu do treści cyfrowych należących do zasobów Platformy Szkoleniowej.
Hasło – niejawny ciąg znaków, który jest niezbędny do uzyskania autoryzowanego dostępu do Konta Platformy Szkoleniowej i tym samym korzystania z jej zasobów.
Prelekcja – (również: Rozdział) to odpłatne i pojedyncze szkolenie e-learningowe, realizowane na Platformie Szkoleniowej. Prelekcje mogą być łączone w Pakiety, za które Płatność jest dokonywana jednorazowo lub w modelu Cyklu Subkrypcyjnego.
Manuał – to wiele odpłatnych, pojedynczych szkoleń e-learningowych realizowanych na Platformie Szkoleniowej, które są ze sobą logicznie powiązane tematycznie i udostępniane Użytkownikom w zgodzie z określonym harmonogramem.
Cykl Subskrypcyjny – to Prelekcja, Pakiet lub Manuał z Umową zawieraną na czas nieokreślony, z cyklicznym okresem rozliczeniowym, który jest wyraźnie zaznaczony w Zamówieniu, a za którego płatność jest dokonywana jednorazowo za każdy okres rozliczeniowy. Cykl może być zakończony w każdej chwili.
Zamówienie – to ciąg czynności, które podejmuje Użytkownik w celu uzyskania dostępu do określonych treści cyfrowych, a tym samym do zawarcia umowy sprzedaży z Usługodawcą, zgodnie z warunkami i brzmieniem Regulaminu.
Formularze – to elementy oprogramowania Platformy Szkoleniowej, które służą do realizacji Zamówienia (Formularz Zamówienia) lub uzyskania kontaktu z Usługodawcą (Formularz Kontaktowy).
§ 3.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYMAGAŃ TECHNICZNYCH
-
Aby uzyskać dostęp do Platformy Szkoleniowej oraz treści i zasobów, Użytkownik musi posiadać urządzenie elektroniczne umożliwiające dostęp do internetu (np. komputer, smartfon, tablet) oraz poprawną pracę najnowszych, aktualnych wersji przeglądarek WWW (Google Chrome, Microsoft Edge, Apple Safari, Mozilla Firefox lub innych). Użytkownik musi posiadać indywidualne konto poczty elektronicznej (e-mail), które jest niezbędne do uzyskania dostępu do Platformy Szkoleniowej.
-
Zasoby Platformy Szkoleniowej mogą być udostępniane jako pliki formatu PDF, nagrania audio lub nagrania wideo (z odtworzenia lub na żywo), które są umiejscowione na wirtualnej przestrzeni Platformy Szkoleniowej i odtwarzane za pomocą narzędzi wbudowanych w Platformę Szkoleniową lub poprzez przeglądarkę WWW. Możliwość ich pobierania na urządzenia bez dostępu do Platformy Szkoleniowej, reprodukcji lub nieautoryzowanego dostępu jest wzbroniona. Dodatkowe warunki techniczne związane z dostępem do zasobów Platformy Szkoleniowej mogą zostać opisane w miejscu lokalizacji zasobów na Platformie Szkoleniowej.
-
Każdy Użytkownik uzyskuje dostęp do określonych zasobów i treści Platformy Szkoleniowej, zgodnie z brzmieniem Zamówienia oraz na okres wskazany w Zamówieniu. Dostęp nie jest ograniczony geolokalizacyjnie, ilością i czasem odtworzeń lub innych metod zapoznawania się z zasobami i treściami.
-
Każdy Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania prób oraz niewyszukiwania metod dostępu do zasobów i treści Platformy Szkoleniowej, co do których nie posiada stosownych uprawnień lub zezwoleń od Usługodawcy. W przypadkach gdy Użytkownik/Klient podejmuje takie działania lub inne, mogące skutkować ograniczeniem dostępności Platformy Szkoleniowej w sieci Internet albo modyfikujące jej zasoby bez zgody Usługodawcy, Usługodawca zastrzega prawo do cofnięcia dostępu do zasobów Użytkownika/Klienta oraz do usunięcia Konta, przy czym wniesione opłaty nie podlegają zwrotowi w całości lub części.
-
Zasoby Platformy Szkoleniowej nie podlegają rygorowi aktualizacji, ale może to nastąpić z inicjatywy Usługodawcy.
-
Każda Prelekcja, Pakiet, Manuał lub Cykl Subskrypcyjny jest opisana/opisany na stronie www.plus.manualzielarski.pl (procedura Rejestracji nie jest do tego wymagana), w szczególności informacje te dotyczą charakteru i formy zasobów, czasu dostępu, ceny oraz charakteru dostępu (ograniczenie czasowe, płatność jednorazowa lub subskrypcyjna).
-
Użytkownicy bez zgody Usługodawcy, nie mogą korzystać z treści i zasobów Platformy Szkoleniowej, a dostęp do treści jest dostępny wyłącznie dla Użytkownika, który dokonał zakupu. Użytkownicy nie mają prawa do rozpowszechniania treści i zasobów Platformy Szkoleniowej, które są objęte prawami autorskimi.
§ 4.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PLATFORMY SZKOLENIOWEJ
-
Każdy Użytkownik uzyskuje dostęp do Platformy Szkoleniowej poprzez otworzenie strony internetowej www.plus.manualzielarski.pl lub www.manualzielarski.elms.pl, jednak dostęp do zasobów i treści o ograniczonej dostępności wymaga Rejestracji Konta lub zalogowania się na Konto poprzez dedykowaną zakładkę i formularz. Konto jest niezbędne do zakupu oraz dostępu do zasobów i treści Platformy Szkoleniowej.
-
Jedno Konto może być przypisane tylko jednemu Użytkownikowi. Założenie Konta oznacza zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z brzmieniem Regulaminu z Usługodawcą, na czas nieokreślony w chwili spełniania warunków procesu Rejestracji (Założenia Konta).
-
Założenie Konta – proces Rejestracji -- obejmuje podanie adresu indywidualnego konta poczty elektronicznej (e-mail) służącego jako login; podanie nazwy użytkownika, który pełni rolę pomocniczą w identyfikacji Użytkownika przez Usługodawcę; podanie hasła oraz potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności. Po procesie Rejestracji, Użytkownik/Klient może zalogować się na Konto i zmienić lub zaktualizować dane.
-
Na Użytkowniku/Kliencie spoczywa obowiązek bezpieczeństwa, zachowania w poufności oraz poprawnego używania loginu i hasła. Ich przekazywanie osobom trzecim i nieuprawnionym jest zabronione. W przypadku podejrzenia nieautoryzowanego przejęcia danych dostępowych przez osoby trzecie, Użytkownik/Klient ma obowiązek niezwłocznie zmienić hasło poprzez Platformę Szkoleniową oraz poinformować Usługodawcę o zaistniałym zdarzeniu.
-
Usługodawca informuje, iż z uwagi na skomplikowany i zdecentralizowany charakter usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez sieć Internet, zawsze istnieje ryzyko pozyskania danych Użytkowników/Klientów przez osoby nieuprawnione. W związku z ryzykiem, Usługodawca zaleca stosowanie środków informatycznych, które chronią lub zmniejszają ryzyko takiego zagrożenia.
-
Usługodawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić ciągły dostęp do Platformy Szkoleniowej, jednak ze względu na warunki techniczne (np. funkcjonowanie sieci Internet, ciągłość dostaw prądu, zakończenie świadczenia usług przez dostawców rozwiązań technicznych dla Platformy Szkoleniowej) lub zdrowotne (np. chorobę twórców treści dla Platformy Szkoleniowej), nie może dać gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do platformy. Usługodawca zastrzega prawo do czasowych przerw w związku z dostępnością Platformy Szkoleniowej na skutek konserwacji i napraw realizowanych przez dostawcę usług dla Platformy Szkoleniowej, zwłaszcza serwisy WebToLearn oraz Google.
-
Usterki dotyczące funkcjonowania Platformy Szkoleniowej należy zgłaszać na adres [email protected].
§ 5.
INFORMACJE DOTYCZĄCE UŻYTKOWNIKÓW I KLIENTÓW
-
Użytkownik może uzyskać dostęp w imieniu Klienta do Platformy Szkoleniowej oraz reprezentuje go przy akceptacji treści Regulaminu. Regulamin wiąże Klienta w imieniu którego Użytkownik zaakceptował jego brzmienie.
-
Każdy Użytkownik/Klient może korzystać z Platformy Szkoleniowej oraz jej zasobów i treści zgodnie z przepisami i w granicach prawa polskiego, brzmieniem Regulaminu oraz zwyczajami i obyczajami (tzw. netykietą). Korzystanie z Platformy Szkoleniowej w sposób, który może zostać uznany za naruszający prawo, dobra osobiste, zasady dobrego współżycia oraz uzasadniony interes Usługodawcy jest niedozwolone i zabronione.
-
Każdy Użytkownik/Klient ponosi pełną odpowiedzialność za prawdziwość, zgodność i poprawność danych, które są wymagane do świadczenia usług. W przypadku zmiany danych, Użytkownik jest zobowiązany do ich niezwłocznego zaktualizowania.
-
Każdy Użytkownik/Klient który przeszedł proces Rejestracji i posiada Konto, może w dowolnym momencie zrezygnować z dostępu oraz zasobów do Platformy Szkoleniowej, a tym samym wyrazić żądanie usunięcia Konta, które należy przesłać na adres: [email protected]. Konto i dane z nim związane zostaną usunięte przez Usługodawcę w ciągu 14 dni od chwili otrzymania żądania. Opłaty dokonane przez wyrażeniem takiego żądania nie podlegają zwrotowi w całości lub części.
-
Konto może zostać zdezaktywowane lub usunięte w przypadku naruszania Regulaminu przez Użytkownika/Klienta; korzystania z Platformy Szkoleniowej w sposób niezgodny z prawem oraz dobrymi obyczajami lub w przypadku posługiwania się danymi nieodpowiadającymi prawdzie lub stanowi faktycznemu (nieaktualność). Usługodawca może wezwać Użytkownika do zaprzestania naruszeń lub poprawy danych oraz wyznaczyć nieprzekraczalny termin na dokonanie zmian lub innych czynności. W przypadku braku należytej reakcji, Konto zostanie usunięte.
§ 6.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI I CEN
-
Ceny podawane na Platformie Szkoleniowej są wyrażone w polskich złotych (PLN, ZŁ), są rozumiane jako brutto (z podatkiem VAT w wysokości 23%). Wiążąca Użytkownika/Klienta i Usługodawcę cena brutto znajduje się na Formularzu Zamówienia. Wszystkie płatności muszą być dokonywane w walucie obowiązującej na Platformie Szkoleniowej, czyli w polskich złotych.
-
Wedle oczekiwań Klienta, może zostać wystawiona faktura VAT do każdej płatności.
-
Usługodawca zastrzega pełne prawo do zmiany cen i polityki cenowej, a ewentualne zmiany nie mogą dotyczyć Klientów, którzy wcześniej złożyli Zamówienie na określoną treść cyfrową. W przypadku zmiany ceny, wiążąca Użytkownika/Klienta i Usługodawcę cena brutto znajduje się na Formularzu Zamówienia.
-
W zależności od polityki cenowej i modelu dystrybucyjnego, Usługodawca oferuje dostęp do treści poprzez płatność:
-
jednorazową ze sprecyzowanym czasem dostępu do treści
subskrypcyjną ze sprecyzowanym czasem dostępu do treści oraz cyklicznym okresem rozliczeniowym
-
-
W przypadku treści oferowanych w modelu dystrybucji subskrypcyjnym (jako Cykle Subskrypcyjne), Usługodawca może zmienić cenę, co dotyczy kolejnych okresów rozliczeniowych. Usługodawca zobowiązuje się poinformować o tym Użytkowników/Klientów, a Użytkownik/Klient ma prawo do rozwiązania umowy z końcem aktualnego okresu rozliczeniowego.
-
Użytkownik/Klient ma prawo zrezygnować z płatności subskrypcyjnych i treści oferowanych za pośrednictwem tego modelu dystrybucyjnego. Rezygnacja następuje poprzez anulowanie subskrypcji w ustawieniach konta w dziale „Subskrypcje”. Usługa zostaje anulowana po upływie ostatniego dnia aktualnego okresu rozliczeniowego. Interfejs Platformy Szkoleniowej informuje o czasie i trwających subskrypcjach oraz innych płatnościach.
-
Użytkownik/Klient dokonuje płatności na rzecz Usługodawcy na określony rachunek bankowy przy użyciu metod bankowości i płatności elektronicznych za wykorzystaniem określonych systemów teleinformatycznych dostępnych na Platformie Szkoleniowej. Systemy płatności pobierają opłaty z rachunku bankowego jednorazowo lub subskrypcyjnie (co miesiąc, cyklicznie) i przekazują kwoty na rzecz Usługodawcy. W przypadku problemów z autoryzacją i poprawnym przebiegiem transakcji, systemy płatności mogą podejmować próby ponownego zrealizowania przekazania środków. Brak płatności w przypadku treści oferowanych w ramach płatności subskrypcyjnych nie oznacza rezygnacji z treści, a Użytkownik/Klient jest zobowiązany do należytego uiszczania płatności, zgodnie z dokumentami i harmonogramem.
-
Użytkownik/Klient w przypadku uiszczenia części z oznaczonej ceny lub niedokonania zapłaty, może utracić dostęp do treści cyfrowych i zasobów Platformy Szkoleniowych, aż do czasu uregulowania zobowiązań wobec Usługodawcy. Brak płatności za dostęp do treści nie jest tożsamy z rezygnacją z zakupu treści, a Użytkownik/Klient jest zobowiązany do uregulowania płatności za usługi.
-
Czas dostępu do treści jest ograniczony, ale zawsze wyraźnie wskazany na dostępnej dla wszystkich stronie Platformy Szkoleniowej. Czas dostępu może być wyrażony w dniach lub miesiącach. Dostęp dożywotni oznacza „do momentu funkcjonowania i prowadzenia przez Usługodawcę Platformy Szkoleniowej” bądź „do momentu deaktywacji/usunięcia Konta”.
§ 7.
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ
-
Każdy Użytkownik chcący zapoznać się z określonymi treściami dostępnymi na Platformie Szkoleniowej, musi dokonać Rejestracji za pośrednictwem Formularza Zamówienia oraz opłacić zamówienie za pomocą elektronicznego systemu płatności, przy uwzględnieniu modelu dystrybucyjnego treści. Możliwość składania Zamówień jest nieprzerwana.
-
Użytkownik/Klient wypełnia Formularz Zamówienia danymi wymaganymi przez Formularz przy czym jako kluczowe i obowiązkowe wskazuje się imię, adres e-mail oraz pola związane z Regulaminem i Polityką Prywatności. Finalizacja procesu następuje poprzez naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę” albo „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
-
Wypełnienie i złożenie Formularza Zamówienia przez Użytkownika/Klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży dostępu do treści sprecyzowanych w Formularzu Zamówienia. Jednocześnie oznacza to, iż Użytkownik/Klient wyraża zgodę na rozpoczęcie realizacji usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Również jednoznacznie oznacza, iż przyjmuje do wiadomości informację o tym, iż traci prawo do odstąpienia od umowy z chwilą jej wykonania przez Usługodawcę.
-
Usługodawca jako przyjęte traktuje Zamówienie znajdujące się w rejestrze zamówień Platformy Szkoleniowej, względem którego nastąpiło uruchomienie korespondencji elektronicznej z Użytkownikiem/Klientem. Zamówienia złożone w sposób nieprawidłowy i wadliwy, mogą nie zostać zrealizowane.
-
Treści określone w Zamówieniu zostają odblokowane na czas przepisany w Zamówieniu niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy i odblokowaniu tej możliwości przez systemy Platformy Szkoleniowej. Dostęp do niektórych treści może nastąpić w dopiero po upływie określonej daty (Pakiety, Manuały, Cykle Subskrypcyjne), co jest związane z wytwarzaniem treści zgodnie z harmonogramem.
-
Usługodawca zastrzega pełne prawo do zmian w harmonogramach treści oraz w ofercie Platformy Szkoleniowej, jak i do zmian w zakresie brzmienia i formy treści na Platformie Szkoleniowej. O wszelkich zmianach, Usługodawca zobowiązuje się informować poprzez Platformę Szkoleniową, media społecznościowe, a w szczególnych wypadkach poprzez korespondencję e-mail. Usługodawca zastrzega pełne prawo do rezygnacji ze świadczenia treści w formie Manuałów oraz Cykli Subskrypcyjnych, a Użytkownicy/Klienci nie będą obciążani nowymi opłatami po upływie cyklu rozliczeniowego w którym Usługodawca poinformował o tym fakcie.
§ 8.
INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI I ROZWIĄZANIA UMOWY
-
Każdy Użytkownik/Klient posiadający Konto ma prawo do zgłoszenia reklamacji względem usług świadczonych drogą elektroniczną, które są objęte Regulaminem lub nadużycia względem treści Platformy Szkoleniowej. Należytą drogą informowaniu Usługodawcy o reklamacji jest elektroniczna informacja pisemna (e-mail) wysłany na [email protected].
-
Czas rozpatrywania reklamacji lub nadużycia wynosi 14 dni, licząc od daty wpływu poczty elektronicznej na kontaktowy adres e-mail. Zgłaszający zostanie poinformowany o statusie sprawy za pomocą korespondencji elektronicznej na adres z którego wysłano zgłoszenie.
-
Każdy Użytkownik/Klient, jak i Usługodawca w każdym czasie mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, przy czym prawa nabyte przez drugą stronę przed rozwiązaniem umowy ulegają zachowaniu.
-
Tok rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną jest następujący:
-
dla Usługodawcy: poprzez poinformowanie Użytkownika/Klienta za pomocą korespondencji elektronicznej, zgodnie z adresem e-mail przypisanym do Użytkownika/Klienta; rozwiązanie następuje po 14 dniach okresu wypowiedzenia, licząc od dnia wysłania pierwszej korespondencji w tej sprawie; płatność za przyznane dostępy do treści nie podlega zwrotowi
dla Użytkownika/Klienta: poprzez poinformowanie Usługodawcy za pomocą korespondencji elektronicznej na adres e-mail: [email protected]; rozwiązanie następuje po 14 dniach okresu wypowiedzenia, licząc od dnia wysłania pierwszej korespondencji w tej sprawie
-
-
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od jej zawarcia, przy czym Usługodawca nie wymaga podawania przyczyn rezygnacji. Oświadczenie należy wysłać na adres [email protected] przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy, przy czym dzień nadania korespondencji elektronicznej jest liczony za dzień złożenia oświadczenia. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 „O prawach konsumenta”.
-
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od Zamówienia w ciągu 14 dni od jej zawarcia, przy czym Usługodawca nie wymaga podawania przyczyn rezygnacji. Oświadczenie należy wysłać na adres [email protected] przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy, przy czym dzień nadania korespondencji elektronicznej jest liczony za dzień złożenia oświadczenia. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 „O prawach konsumenta”, przy czym dla ułatwienia Usługodawca proponuje poinformowanie o numerze rachunku bankowego, na rzecz którego ma nastąpić ewentualny zwrot płatności.
-
Prawo do odstąpienia od Zamówienia nie przysługuje Konsumentowi który:
-
został poinformowany przez Usługodawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy
wyraził zgodę na rozpoczęcie realizacji usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
oświadczył, iż przyjmuje do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy w momencie jej pełnego wykonania
-
-
Poprawne złożenie odstąpienia od Zamówienia skutkuje uznaniem umowy za niezawartą oraz zwrotem płatności i dokonaniem korekt księgowych oraz w dokumentacji finansowej. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu uzyskania oświadczenia o odstąpieniu od Zamówienia, przy czym dla ułatwienia Usługodawca proponuje poinformowanie o numerze rachunku bankowego, na rzecz którego ma nastąpić ewentualny zwrot płatności.
§ 9.
INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI I ROZWIĄZANIA UMOWY
-
Regulamin może być modyfikowany przez Usługodawcę, jeżeli zachodzi ku temu stosowna potrzeba prawna lub sytuacyjna, a wprowadzane zmiany nie mogą pogorszyć stanu praw nabytych Użytkowników/Klientów. Na potrzeby Platformy Szkoleniowej uznaje się, iż do Zamówień złożonych w określonym dniu stosuje się Regulamin obowiązujący w dniu składania Zamówienia, o ile nowsza wersja nie jest korzystniejsza dla Użytkownika/Klienta.
-
Usługodawca poinformuje Użytkowników/Klientów na 14 dni przed nową wersją Regulaminu o planowanych zmianach. Informacja może zostać wysłana poprzez system wiadomości wewnętrznych Platformy Szkoleniowej; przez korespondencję elektroniczną e-mail lub informację w innym, wyraźnym miejscu na Platformie Szkoleniowej. Użytkownicy w tym czasie mogą wyrazić sprzeciw i brak akceptacji nowej treści poprzez zgłoszenie tego faktu na adres e-mail: [email protected], co będzie jednoznaczne ze złożeniem wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną i toku przyjętego w § 8 pkt. 6. Regulaminu.
-
Jako zmian Regulaminu nie uznaje się modyfikacji formy, treści, wyglądu i funkcjonalności Platformy Szkoleniowej, jeżeli nie jest to sprzeczne z zapisami Regulaminu. Regulamin jest nadrzędny względem ewentualnych wzorców umownych, którymi mogą się posługiwać Użytkownicy/Klienci, a które nie mają zastosowania.
-
Usługodawca zobowiązuje się do podejmowania prób rozwiązywania sporów na drodze polubownej. W przypadku niemożności takiej sytuacji, spory będą rozstrzygane przez sądy powszechne miejscowo właściwe względem siedziby Usługodawcy lub inne sądy podległe właściwej jurysdykcji i zakresowi prawa.